mandag den 2. november 2015

Bloggertræf 2015 - Goodiebag'en og Hyggecandles


Goodiebag'en til dette års Bloggertræf er en meget lækker en af slagsen. Som i kan se på billedet ovenfor, så er der noget for enhver smag. Jeg har brugt dagen på at tage billeder af alt indholdet, samt på at teste de forskellige produkter. Der er virkelig nogle ekstremt lækre ting iblandt. Det vil jeg skrive om senere i nogle mere detaljerede indlæg.


Selve bag'en eller posen er fra Hyggecandles, som også havde givet os en rabatkode til et fremtidigt køb på deres onlineshop. Jeg har været inde og lure lidt og kan se jeg skal have fat i nogle af deres duftlys derinde fra. Der er virkelig nogle lækre dufte. Tror jeg skal have den med Maple Pecan Plait og den Vanilla Cream Crown ville være lækker til jul! Priserne er nemlig ikke så slemme igen, så tænker de 20% skal udnyttes!

De 15 sponsorer til goodiebag'en er:

1 kommentar:

  1. Det er såå hyggeligt at følge med i alles indlæg og det er fantastisk at folk har haft så god en oplevelse og er så glad for deres goodiebags. :D

    Knus <3

    SvarSlet