tirsdag den 3. november 2015

Bloggertræf 2015 - Goodiebag'en - LuxPlus - TRESemmé Oleo Radiance




Da jeg skulle i bad i dag tænkte jeg at jeg ville afprøve de lækre hårprodukter af TRESemmé sponsoreret af LuxPlus til bloggertræffets goodiebag. Hårprodukterne hedder Oleo Radiance og indholder argan og mandelolie, som går ind og fugter håret indefra, samt giver håret et sundt og skinnende udseende. Der er en shampoo, balsam og en conditioning mist. 
Elsker selve designet på tuberne (og flasken), som for mig udstråler luksus og frisørprodukter - og selve duften er også enormt lækker og hænger ved håret! Shampooens farve får den til at ligne olie, hvilket jeg også er helt vild med og passer godt til selve indholdet i produkterne.
Normalt bruger jeg Dove produkter til håret og holder mig normalt til dem, da de virkelig har været gode til mit tørre hø-hår, men efter at have prøvet disse fra LuxPlus, så er jeg tilbøjelig til at ændre min præference til dette specifikke mærke. 
Håret bliver nemlig virkelig lækkert - blødt og skinnende - og mit er normalt en tør høstak at have med at gøre, så er virkelig dejligt at få et flot hår igen. Det frizzer heller ikke så meget som det normalt gør, samt at det fremhæver mit naturlige fald i håret.
Det er bestemt ikke sidste gang jeg bruger de her produkter. De skal bruges til sidste dråbe og bliver en del af mit faste morgenritual! Tak til LuxPlus for at have sponsoreret disse lækre produkter! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar