fredag den 23. oktober 2015

Tyveri - lige hvad Lotte her ikke kan li!

Fandme så om jeg ikke har fået tyvstjålet min Goodiebox - som blev leveret i en pose på mit dørhåndtag af DAO tirsdag morgen kl. 5.17. Er mega bitter og rasende! Det kan tyde meget på at jeg har nogle langfingrede naboer og det gør mig ikke særlig tryg ved situationen. Tanken om det får mig til at syde indvendigt og har også lavet små sedler, som er smidt i naboernes postkasser (slet ikke passiv-aggressiv tilgang!).
Heldigvis er Goodiebox så hjælpsomme og elskværdige at de sender mig en ny - denne gang med Post Danmark uden levering, så jeg kan hente den på posthuset - så håber jeg at jeg i fremtiden kan have mine Goodiebox i fred.
Det er skutte noget der huer en meget retfærdighedstænkende en som mig. Kan ikke rigtig klare tanken om, at der sidder en med en gratis (for dem) Goodiebox! Det er bare ikke i orden, sådan nogle bib bib bib biiiiib!

Derfor går der lige lidt, før jeg kan blogge om denne måneds Goodiebox. Beklager brokkeriet, men jeg anser mig selv som en meget retfærdig person, og kan ikke klare når andre ikke efterlever de "regler" der er når det kommer til retfærdighed. Det er vel almindelig dannelse, at man holder fingrene fra andres ting?
Desuden skal tyven op af en lang metaltrappe - forbi en masse vinduer til underboen - for at komme op og forbi naboens vindue og dør - inden man når til min hoveddør og dertilhørende dørhåndtag. Forstår slet ikke at nogen tør. Det er umuligt at det er nogen tilfældige fra gaden, da vi bor i en baggård. Så tænker det må være nogle naboer der har set pakken og/eller leveringen af den. Sådan nogle biiiiiib!

Jeg vinker derfor farvel til levering med DAO - selvom det var dejligt praktisk for den dovenlars som mig, der ikke gider gå i Føtex for at hente pakker - fremover hedder det afhentning på "posthus" i Føtex. Så er man vel sikret? Eller er man? Synes efterhånden at denne verden er fyldt med uretfærdigheder og folk der ikke kan kende forskel på "Dit" og "Mit". Bum! Nok brok herfra! God dag til jer!

4 kommentarer:

  1. Det er fandeme så tarveligt.. Fatter ikke hvad der får folk til at gøre sådan noget..
    Søren har lige bestilt modtagerflex, så posten må sætte pakken hos os, men jeg er så bekymret for om vi har noget i kvarteret som kunne finde på at ha lange fingre..

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. De findes desværre flere steder end man lige går og tænker over. Er da bare så strenge man ikke kan have sine ting i fred.
      Håber i har mere succes med jeres modtagerflex :)

      Slet
    2. Vi bor heldigvis sidst, så folk går ikke bare lige forbi..

      Synes det er mega god service at de sender en ny pakke til dig. :D

      Slet
    3. Det er MEGA god service!

      Slet