torsdag den 11. juni 2015

Dejlig familieweekend!

Et lidt forsinket indlæg om forrige weekend, men måtte simpelthen lige dele noget positivt for en gang skyld. Vi tog afsted fredag og kom hjem mandag aften. Weekenden stod påfamiliehygge, sol og loppemarkeder (som altid). Min søster og jeg har virkelig nydt hinandens selskab og hun havde da også lige et lille DIY projekt jeg kunne deltage i og her er mit resultat. 


Min strandstens kaktus! Den er altså ikke blevet så vellykket. Havde det enormt skidt fysisk, da vi lavede dem, så min blev sådan lidt derefter, men min søsters blev enormt flotte! Min har jeg ladet stå hos mine forældre, så de har en pyntegenstand til deres havebord eller andet. 


Jeg er efterhånden blevet mega glad for at være en rødhætte - og elsker når jeg kan få en rød farve der ser naturlig ud, dog skulle jeg denne gang lige prøve den famøse Prodigy fra Loreal, som min mor og søs har rost til skyerne. Dog var der ikke helt nok i sådan en til mit hår, så min søster måtte være lidt kreativ med vand og masseren. Det lykkedes dog at få en nogenlunde ens farve i alt håret, men i kan evt. selv se det i dette indlæg af min søs hvor hun har brugt mig som model til et sommerhår indlæg. 


Da vi var på loppemarked fandt vi lige nogle tallerkener til vores (min!) Royal Copenhagen samling. Det er musselmalet riflet og de er fra 1953 og derfor er de heller ikke helt perfekte, men de kostede heller ikke mere end 20-30 kr/stk., så det er jo ingenting i forhold til nypris. Disse skal bruges som kage tallerkener til hverdag. 


Som i kan se er der lavet en reparation på denne og det er seriøst ikke noget man lægger mærke til.


Denne er der dog en ordenlig skår i og det er der også i nogle af de andre, men hvad kan man forvente af en 60 år gammel tallerken!? Den holder sig sgu egentlig meget godt og er et godt eksempel på at det godt kan betale sig at købe et dyrere stel for at have noget der kan holde. Måske mine børnebørn kan arve mit mega mussel engang i fremtiden.


Beklager at jeg har været forsinket med dette indlæg, men jeg har lidt svært ved at tage mig sammen til at sætte mig og skrive for tiden. Har også nogle andre indlæg jeg er bagud med, men jeg lover de kommer ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar