søndag den 29. marts 2015

Planter, jord og trælse tanker

Har ikke haft en super god dag idag, og har forsøgt at distrahere mig selv med jord og planter. Har plantet planter om og sået frø. Elsker at få jord under neglene og er faktisk ret ok til det med planter. Jeg er mega glad for mit lille drivhus fra IKEA - der gemmer jeg det som kattene gerne vil have neglene i.
Her kommer lige et par (dårlige) billeder af hvad jeg har brugt dagen på.




Jeg har fået byttet Kähler Cono ud med en bonnetiere fra Royal Copenhagen, så har jeg da også pyntet lidt til påske.




Beklager den manglende billedekvalitet - det er hvad min Iphone 4S kan byde på o.O. Resten af aftenen skal bare bruges på at få dagen overstået. Er bare ikke i humør til at være i live idag, og selvmordstankerne buldre på i hovedet. Så jeg prøver at drugge mig selv med Truxal og Quetiapin. Virker ikke. 
Der kommer desværre ikke nogle positive ting i dette indlæg, men det er et godt billede af min virkelighed. Psykologen aflyste i fredags og skal nu til både møde i psykiatrien og psykolog i morgen - behøver jeg sige at det bliver mega hårdt? - så jeg ligger nok brak hele aftenen i morgen og tirsdagen med. Så er bare ikke i "påske-ferie-stemning". Er heller ikke sikker på jeg orker at tage på besøg hos familien i påsken. Synes det var pænt hårdt sidste gang, og jeg har bare ikke fået det bedre på det sidste - synes faktisk det går lidt tilbage for mig igen.

Nok ynke-pynke-lotte for idag. Håber i har en mere succesfuld weekend (søndag), og at i får en god uge forude. Opdaterer jer efter psykiatri-møde og tur hos psykologen i morgen - sker nok først onsdag.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar