lørdag den 29. november 2014

Silence!


Jeg har haft en lidt træls sidste weekend og uge, og har derfor været noget fraværende. Vil ikke komme nærmere ind på grunden, men jeg tænker jeg kan vise hvad jeg trods alt har fået lavet af julepynt i mit fravær.


Min kæreste og jeg selv er glade for Nintendo og især Mario og Luigi - dertil Yoshi, som her er iført nissehue (tænkte at så var kæresten ikke så træt af julepynt).


Dertil har jeg også lavet disse! Synes de er blevet ok (der er fejl i de to i støvlerne, men det er fikset).


Der er dog også lavet andet - sneuglen skal have et lille rødt og hvidt halstørklæde på. ;)

Så nu skal jeg bare lige have lavet juledekorationer med familien og så skal jeg ellers i næste uge pynte op (er kommet håbløst bagud). 
Har i fået kreeret jeres eget julepynt eller er jeg den eneste der elsker at være lidt kreativ? 
God weekend til jer!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar