onsdag den 3. september 2014

The Sims 4 feberen er over mig!!!


Sul Sul! (Simlish = Hej!)

Ja som overskriften nok giver udtryk for, så er jeg ikke i stand til at tænke på andet end, at der i morgen står en The Sims 4 Collectors Edition klar til mig i GameStop! Jeg har den sidste uge set med på alle live broadcasts som TheSims teamet har sendt hver aften kl. 21. Jeg har tjekket at min kvittering på forudbestillingen stadig ligger hvor den har ligget i måneder - gentagende gange. Jeg har læst forud (for første gang siden starten af uddannelsen - stor afsløring!) og har allerede nu læst til hele næste uge - bare så jeg kan spille hele weekenden - samt torsdag og fredag eftermiddag-aften-nat - uden at få dårlig samvittighed. Har spurgt kæresten om han kan hente den i GameStop med det samme de åbner i morgen, da jeg skal i skole - pis også! - så jo jeg er så sandelig ramt af The-Sims-4-feberen ;)

Jeg kan slet ikke holde tanken om at skulle sidde i skolen i morgen og bide negle og kun have tankerne på det der venter mig derhjemme - det bliver bare så mega AWESOME!!! Derudover har vi simpelthen fået æren af at have den mest røvsyge underviser i Sygeplejens Historie - hvilket i tirsdags resulterede i stort mandefald i pauserne - så lysten til at tilbringe 4 timer med dræbende historisk analyse af en artikel jeg læste i sidste uge, er vel ikke overraskende NON-EXISTENT!? 

Jeg ser frem til at få torsdagen og fredagen overstået så jeg for alvor kan holde en weekend i spillets tegn! Det står på morgenhår, armhuledampe, firkantede/røde øjne, hævede ben og litervis af kaffe! Jeg skal gennemtæske det spil som jeg aldrig har gennemtæsket et Sims spil før! 
Som i godt kan fornemme er jeg meget oppe og køre over det her spil!

Bare for at forklare min tydelige besættelse af The Sims - så kan jeg fortælle at jeg har spillet det siden dets spæde start med The Sims 1 og har nydt alle de efterfølgere der har været og har købt ALLE expansion packs og ekstra ting der er lavet! Jeg ELSKER det spil! Jeg elsker at lave simmere fra bunden - bygge og indrette deres hjem  og mest af alt styre hele deres tilværelse, med alle de facetter jeg vælger det skal indeholde! Maxis og efterfølgende EA games har fortryllet mig og gjort nogle til tider trælse tider, nemmere at overleve, så The Sims for mig er en mulighed for at trænge ind i et univers som er lige efter mit hoved - det ville være sejt hvis man i hverdagen kunne bruge snydekoder og dermed få alle de penge man kan ønske sig og få lov at plante træer på taget! 

The Sims er magisk og vil altid være mit favorit spil! Et spil hvor jeg kan være Gud og bestemme alt - enough said!? 

Jeg tror ikke at jeg får noget søvn i nat og tror heller ikke at min koncentration de næste to dage i skolen er på et højt niveau, men hvad jeg har jo læst forud og er forberedt så godt jeg kan - så går det nok jeg spiller hele natten - right? Jeg må allierer mig med en god stærk kaffe!
Jeg vil skrive nogle indlæg her de næste par dage om mine oplevelser med spillet og så håber jeg at eventuelle læsere kan bære over med mig hvis man ikke deler min passion for spil eller Sims generelt. 

Geelfrob! (Simlish = Vi ses!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar