søndag den 28. september 2014

Hygger det bedste jeg kan

Jeg hygger mig med det nyeste afsnit af Greys Anatomy og kaffe - samt med Theo der optager halvdelen af min dyne. Kæresten har været hjemme på en 6 timers ledsaget udgang og det har været lidt underligt - men samtidig dejligt at have ham hjemme lidt igen. Håber at der kommer noget godt ud af det hele.

Jeg vil nyde søndagen så godt jeg kan alene og samle kræfter til i morgen, når jeg skal være med til lægesamtalen. Forhåbentlig er han en læge der kan tage det man siger seriøst. Krydser fingre - men FUCK jeg er nervøs og det samme er S. 

Lige nu er hans velvære vigtigere for mig end noget andet og skolen er også kommet i anden række - det er tider som disse hvor man finder ud af hvad der er vigtigst i livet og hvad der gør det værd at leve. Han gør mit liv værd at leve og jeg vil gøre alt for at han synes hans er værd at leve også. 

God søndag til jer. 

1 kommentar:

  1. Det er også ret "nyt" og flager ikke med det ;) Tak du har også været på min liste længe :D

    SvarSlet