torsdag den 21. juli 2011

Mit første livstegn

Så blev jeg endelig en del af den her trend at blogge. Har godt nok haft en hjemmeside engang i tidernes morgen, men tror bestemt ikke jeg tog det særlig seriøst og havde ikke nogle læsere, men nu skal det være. ;)


Jeg har længe gået og overvejet at begynde at blogge. Specielt fordi jeg er flyttet hen til kæresten i Jylland, efter at have boet på Fyn hele mit liv, og derfor har behov for at komme ud med mine tanker, når nu jeg ikke har familien og vennerne i nærheden.


Jeg er enormt ærlig og ikke bange for at komme med mine holdninger, så jeg advarer jer på forhånd. Der kan godt ske at komme nogle blogindlæg som i måske ikke helt vil bryde jer om, men håber at i vil respektere min åbenhed. :)


Layoutet forbliver sådan lidt traditionelt og kedeligt, indtil jeg evt. får min storesøster til at lave lidt godter til mig. Tror jeg vil stoppe her og håber at jeg kan komme ordentligt igang med at blogge, så jeg kan komme ud med mine tanker og holdninger og måske være så heldig at folk vil læse med.


See ya later...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar