fredag den 15. juli 2016

Blå og laksefarvet guld - og en bog



Jeg har virkelig ikke været god til at få opdateret herinde og det beklager jeg. Jeg har brugt de to første uger af min sommerferie på praktisk talt intet. Har slappet max af og ellers bare dovnet den. Det var ellers meningen at jeg skulle have været på en masse genbrugsture, loppeture og ellers bare ture rundt i den danske natur, men synes ikke vejret har motiveret mig til sidstnævnte. Det har regnet ufattelig meget her i Midtjylland. Jeg har dog været på nogle få genbrugs- og loppeture. 

Har fået købt mig en ny blå blomst kande fra Royal Copenhagen - det er den lille smukke sag ude til venstre - og den kom til at stå mig i 169,-, hvilket er ret billigt for en kande i perfekt stand. Så nu har jeg ialt tre blå blomst kander. Den nyeste er klart min favorit. Den har virkelig nogle flotte detaljer og den skal nok blive rigtig flot sammen med mit mega blå stel. 


Derudover har jeg også fundet et bladfad i blå blomst. Det kostede mig 100,- i en Guld og Rod i Ringkøbing. Havde i forvejen et magen til, dog er den skåret og denne her var i perfekt stand så den skulle altså med mig hjem! Gav selv 80,- for den skårede, så synes 100,- er en god pris - eller også har jeg givet for meget for det andet. Never mind! Jeg er glad!

Ringkøbing tænker i - hvorfor var du der!? Vi tog en tur ned til noget tirsdags marked i nærheden af Ringkøbing i forrige uge, men vejret var virkelig dårligt og det endte med at være en kæmpe skuffelse! Alt var vådt, jeg blev gennemblødt. Der var næsten ingen stande - og der var nada spændende! Det var også for vådt til at gå ture ved vandet, men så tog vi på genbrugsture i stedet for. Her fandt jeg blandt andet de to små laksefarvede skåle. De kostede mig samlet en 20'er. Ellers var de for dyre med deres ting, men er nok grundet de mange tyske turister dernede.

Bogen Sommeren jeg mødte dig af Jojo Moyes fandt jeg i Kvickly i Ringkøbing til 169,-. Så den skulle altså med mig hjem til den billige pris. Så det endte faktisk med at have været en okay tur, dog kan det ikke anbefales at skralde i Ringkøbing. Vi fandt ihvertfald intet spændende og endte med at vente i 4 timer på 6 pakker karrypølser - hader karrypølser! - mega øv når man ellers havde fundet en kasse fyldt med for gammel chokolade i en butik, som de angiveligt ville smide ud, men åbenbart har taget med hjem. Øv bøv, men nok godt egentlig.

Jeg lover at forsøge at opdatere jer lidt mere herinde og har da også nogle ting jeg ønsker at dele med jer, så vær tålmodige! 

1 kommentar:

  1. Ej! Har selv fornyligt været i Kvickly (Køge) og faldt over, selv samme bog til 299,- (spørg om jeg føler mig snydt, JO TAK)
    Nu håber jeg da så at den er alle pengene værd :)

    - Louise
    https://louimadness.blogspot.com

    SvarSlet