torsdag den 18. februar 2016

Goodiebox Februar


Så blev det tid til denne måneds Goodiebox. I denne måned fejres det at Goodiebox har 4 års fødselsdag. Derfor er temaet udenpå boxen også fest-agtigt med confetti og guldskrift. Elsker bare denne box, og læg lige mærke til at den passer til mit nye design på bloggen - masser af fest og farver!
Ville dog ønske at jeg også kunne fejre indholdet af denne Februar box - desværre er det ikke tilfældet, men nu til selve indholdet.


Eylure - Naturals n. 031 (vejl. udsalgspris 59,95,-)

Første produkt i boxen er nogle kunstige øjenvipper fra Eylure. De hedder Naturals og det ligner de virkelig også, dog er de ikke så iøjenfaldende, som kunstige øjenvipper oftest er, og ved ikke helt om de ville gøre den store forskel hos mig. Plus at jeg aldrig har prøvet mig ad med sådan nogle fætre og for at være ærlig er jeg nervøs for at prøve. Tænker at lim og området nær mine rigtige vipper er en dårlig kombi, men måske de skal prøves en dag.

Balance Me - Restore and Replenish Cream Cleanser (vejl. udsalgspris 230,- for fullsize på 125 ml - denne er en travelsize på blot 50 ml)

Andet produkt i boxen er et renseprodukt fra Balance Me. Den skulle være ideel at fjerne makeup med - uden at tørre huden ud og efterlader den genopfrisket og blød. Har ikke prøvet den endnu, men har makeup på idag, så kan den stå sin prøve inden jeg går i seng. Er ret utilfreds med at denne er en travelsize, da jeg elsker rensecremer og generelt produkter til at rense ansigtet med, men sådan er det.

Eucerin - Hyaluron-Filler CC Cream (vejl. udsalgspris 219,95,- for fullsize på 50 ml - denne er en prøve på blot 7 ml)

Tredje produkt i boxen er en CC Cream i Light fra Eucerin. Den skulle efter sigende blende i med ens naturlige hudfarve i ansigtet og mindske ujævnheder - og så indeholder den SPF 15. Personligt er jeg ikke vild med CC cremer, men ville have været rart hvis det havde været mere end blot en prøve på 7ml - der er jo kun nok til højst to gange i sådan en, så ikke noget man kan nå rigtigt at teste. Behøver nok ikke nævne mere hvor utilfreds jeg er med denne lille prøve.

Unani - Dermo Defense Face Mist (vejl. udsalgspris 175,- for 125 ml)

Fjerde ting i boxen er en Face Mist fra Unani. Den skulle give huden et fugtighedsboost og hjælpe med at opretholde hudens pH-balance. Se det lyder jo lovende! Har lige prøvet at give mig selv et pift af den - og er ked af at sige at den efterlader en "hinde", så måske man skal holde sig til at bruge den efter ansigtsrens og inden creme?  
Jeg er altså ikke stor fan af ansigts mist'er. De gør bare intet for min hud overhovedet - og den vi fik sidste gang lugtede muggent. Denne er så mega parfumeret, så er ret sikker på jeg ikke får den brugt. Desværre, da det er en af full size produkterne. Forstår bare ikke hvorfor vi får en Face Mist igen igen.

Beautyblender - The Original Beautyblender (vejl. udsalgspris 129,- (ifølge Goodiebox) passer IKKE - den kan fås til 111,- hos Cocopanda.dk)

Femte ting i boxen er en Beautyblender, som er et hit indenfor makeup verdenen og den skulle være rigtig god til at påføre eksempelvis primer, concealer, foundations, BB/CC Cream og pudder med. Har aldrig prøvet sådan en, da jeg ikke bruger de fleste af førnævnte - kun pudder - så ved ikke helt om jeg får den brugt, men vil måske prøve den med pudder, når nu de siger den skulle være god dertil. Tænker dog at man risikere at spilde en masse af sine produkter på denne, da den ligner noget der suger produkterne i sig? Men kender selvfølgelig ikke produktet, så er ren spekulation. 

Beautyblender - Solid Blendercleanser (vejl. udsalgspris 155,-, men det passer igen ikke, da denne ikke har en beholder med og prisen her er for dem med beholder - samt at jeg har fundet en (med beholder) til 96,-)

Sjette produkt er en Beautyblender cleanser. Den skulle være rigtig god til at rense sin Beautyblender med, samt ens andre svampe og pensler. Den er ihvertfald specielt designet til at udføre netop denne opgave og det må komme an på en prøve. Dog er jeg ret utilfreds med at de anføre en udsalgspris på et produkt med en beholder og vi blot har modtaget selve sæbe "baren". Øv Goodiebox - det er en OMMER!

Egyptian Magic - All Purpose Skin Cream (vejl. udsalgspris 189,- for fullsize på 59ml - disse er blot to prøver på 3ml i hver)

Flere prøver! Syvende og sidste produkt er to små prøver af vidundermidlet fra Ehyptian Magic. Der er åbenbart ikke den ting som denne All Purpose Skin Cream ikke kan klare. Om det så er tørre læber, tørre hårspidser, udslæt, forbrændinger eller strækmærker, så kan denne creme gøre underværker. Det lyder næsten for godt til at være sandt, og der er jo ikke ligefrem store mængder at prøve sig frem med. Men skal prøves og så må vi se om den er så god som det siges.



Det var så Februar Goodieboxen og må indrømme at jeg er enormt skuffet - især når det skulle forestille at være deres "4-års-fødselsdag-boxen" - og der oven i købet står "Let's celebrate" udenpå selve boxen. Synes ærligt talt ikke det er en god box denne gang og det kan ikke få mig i fejrings-humør. 
Ved godt det kan lyde lidt negativt alt sammen, men er bare lidt øv at give penge ud til noget man ikke bliver glad for. Det er selvfølgelig svært at tilfredsstille alle sine kunder - vi er jo så mange med så forskellig smag - men jeg tror dette bliver den sidste Goodiebox til mig. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar