søndag den 6. december 2015

Julebøger som skal læses i december

Havde eller bestilt to julebøger (Calling Mrs Christmas af Carole Matthews og With Love at Christmas af samme forfatter) på CDON.COM, men selvom de stod som "På lager" da jeg bestilte dem, så påstår de nu at de er udsolgt (efter vi selv kontaktede dem og spurgte hvor de blev af!) og det er ikke sikkert de kommer så jeg kan nå at læse dem her i december, så de skal afbestilles. Er bare så MEGA skuffet! Havde glædet mig helt vildt til at læse disse to, men de må bestilles et andet sted og så læser jeg dem sgu efter jul - BASTA!


Heldigvis har jeg selv nogle som jeg også havde planlagt at kunne læse i stedet for. Det betyder at Julemandens død af Kenneth Bøgh Andersen (som jeg ellers forsøgte at læse forrige jul - uden held tydeligvis!) og Mord og mandelduft af krimidronning Nr. 1 - Camilla Läckberg, skal læses i stedet for! Det skal nok blive hyggeligt, men havde da helt klart glædet mig helt vildt til de to jeg havde bestilt, men så kan man lære at lade være med at bestille hos CDON! Kæresten havde også bestilt to spil, som er sendt, men endnu ikke er kommet - på trods af det er over en uge siden vi bestilte!

Nå nok brok! Skal igang med at læse! Lover at der kommer boganmeldelser på begge bøger - hurtigst muligt! Hvilke bøger læser i lige nu og har i andre gode forslag til jule inspirerede bøger?

Glædelig jul!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar