torsdag den 10. december 2015

Jule hæklerier og obstipation!


Jeg er igen kommet igang med at hækle og det er faktisk rigtig dejligt! Har længe gået og sukket over at det er så svært at komme igang med det. Overskuddet har bare ikke været der, men nu skal det altså være. Julen er jo snart forbi og det er jo jule-grydelapper jeg har gang i, så dagene hvori de kan pynte forsvinder jo!


Det er "Murstens-mønstret" jeg benytter her og jeg ved godt det ikke bliver så super pænt i kanterne på grydelapperne, men jeg er jo stadig nybegynder og dette er kun 2. projekt jeg har kastet mig ud i, så er ikke så øvet! ENDNU! Har store planer!

Udover hækling og sims, så går dagene med at passe på vores 3 årige hunkat Mini, som har fået obstipation efter den medicinske behandling af Giardia. Så hun spiser og drikker ikke selv, og det skal vi hjælpe hende med så vi ikke mister hende. Skal nok opdatere hvordan det går med hende.

1 kommentar: