søndag den 20. december 2015

#BloggerAdvent - 4. advent

Så blev det tid til 4. advent og dermed sidste gang med #BloggerAdvent. Det har været rigtig sjovt at deltage og er bestemt noget der skal prøves igen næste jul!

Den sidste pakke i adventskalenderen blev denne med søde røde hjertelys, som skal være på julebordet på selve juleaften! De er mega søde og passer godt til sådan en hyggefis som mig! Så Marie det har du ramt meget godt! Tusind tak for alle dine flotte gaver og håber du er blevet glad for mine. Tak til Jeanette for at have stablet dette på benene - det må du gerne igen næste år!

Nu er der seriøst ikke andet end 4 dage til juleaften og jeg er lidt spændt. Det har hjulpet lidt på julestemningen hver gang jeg har skulle pakke de lækre advents pakker op, dog mangler der stadig lidt julestemning, som skal nå og indhentes inden selve dagen. 
Håber i andre har haft/har en god december og at i får en rigtig hyggelig juleaften og ikke mindst sidste søndag i advent! Herhjemme står den på hygge og selvfølgelig julekalender i tv.

1 kommentar:

  1. Sikke en fin gave, de er bare så søde.. Dufter de??

    Det er mig der takker, har været hyggeligt at du ville være med <3 og selvfølgelig kommer det igen næste år, så jeg håber du kan lokkes til at være med. :D

    Min December er faktisk okay, så det er dejligt.. Jeg forstår virkelig ikke at der kun er 4 dage tilbage til juleaften. Håber du får en skøn jule søde.. <3

    Knus <3

    SvarSlet