tirsdag den 29. september 2015

Goodiebox September

Så blev det igen tid til månedens Goodiebox, og denne gang lige i sidste øjeblik! Sorry! Der har været så meget drøn på, og skal selvfølgelig nok fortælle hvad, men nu til denne oktobers Goodiebox!


Denne måneds tema er "Beauty Icon" og derfor er der også her et citat fra Audrey Hepburn, som jeg tænker egentlig formulere hvad min egen "skønhedsfilosofi" er: ,,I believe that happy girls are the prettiest girls" - Giver så meget mening for mig! 


Blev glædeligt overrasket over denne måneds indhold, da der for en gangs skyld ikke er så mange rejsestørrelser! YAY! OG som i kan se så ELSKER jeg efterår!


Lord & Berry - Crayon Lipstick Ekstra Matte (vejl. udsalgspris 150,-)


Denne læbeblyant har bare den lækreste farve "Cherry", som passer perfekt til efteråret! Faktisk er jeg normalt ikke til læbestifter eller farver på mine læber generelt, men denne er virkelig skide flot og jeg føler ikke mine tænder ser "gule" ud, da der er lidt blålige nuancer i stiften. Derudover er den mat, så den ser faktisk ikke så voldsom ud. Den er klart en keeper og den skal sgu bruges! Basta!

Gilda Cosmetic - Deep Clean Clay Mask (vejl. udsalgspris 250,-)


Denne lækre dybderensende ansigtsmaske fjerner urenhederne i huden, samt at den lindre. Har prøvet den en enkelt gang og synes dog konsistensen er noget "tynd" og "vandet", men huden føles dejlig ren og frisk bagefter de 10-15 min den skal sidde. ELSKER ansigtsmasker og derfor skal denne nok også blive brugt flittigt!

Inca Oil - Pandora Oil 10 ml (vejl. udsalgspris for 100 ml 299,-)


Kan ikke lade være med at være en smule skuffet over denne, da den er i en mega lille størrelse og den originale er 10x større, og derfor står denne kun i ca. 30 ,-. ØV! MEN når jeg så har brokket færdig, så er det faktisk en rigtig dejlig hårolie, som dufter virkelig lækkert og virker som en drøm i mit hår, tæmmer frizzen og får det til at se velplejet ud, så er bare SÅ ærgelig over det var en lille version - kunne godt have brugt de 100 ml.

Teeez Cosmetics - Easy On The Eyes Eyepencil (vejl. udsalgspris 139,-)


Sidste gang vi modtog noget fra Teeez i Goodieboxen blev jeg bare så imponeret over kvaliteten og selve produktet (se her). Denne gang er det ligesådan. Denne eyeliner er bare mega god! Normalt går jeg ikke med sort eyeliner, men skal da helt klart til at gå med denne. Den har bare en lækker konsistens og er nem at bruge, samt selvfølgelig farven er flot sort. OG så er den vandfast! Hvilket er et must med mine "vandige" øjne. Var mærket ikke så pebret havde jeg sikkert købt mere fra dem!

Goodiebox - Eye Lash Curler (vejl. udsalgspris 49,-)


Hmm. Jeg har aldrig helt forstået pointen med en øjenvippe curler. Mine øjenvipper buer sådan nogenlunde af sig selv, så er ikke sikker på jeg kommer til at bruge denne her, men nu må vi se. Måske jeg bliver glædeligt overrasket over effekten. 

Det var denne måneds Goodiebox, og jeg nåede det lige! Jeg fortsætter med at købe de her Goodiebox, da jeg synes det er skægt at få mulighed for at prøve produkter jeg ikke anede eksisterede eller ikke har haft råd til at købe (eller modet). Så jeg håber i gider læse mine indlæg om den, ellers må i sgu lige skrive hvis i synes jeg burde teste produkterne lidt bedre - eller hvis i har nogle sjove ideer til hvordan man kunne unboxe eller teste den!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar