onsdag den 15. juli 2015

Loppemarked, Yves Rocher og hæklerier


Se lige hvad kæresten fandt til mig på et privat loppemarked! Han er sgu for fantastisk! Louis Poulsen lamper i gul! De er simpelthen så fine - og så til 75,- stk. Normalt er jeg ikke til "designer" ting, men de her er bare mega nice og mega retro og det elsker jeg.
Ville godt have flere lamper af hans design, da det er meget stilrent. Så mangler jeg bare at få skiftet sofabordet ud med et teaktræs sofabord med en hylde under - enten i flet eller træ pinde.


Til lamperne har jeg købt nogle stofledninger i sort og hvid. Lamperne er blevet hængt over vores sofabord - hvor der i øjeblikket kun er to sækkestole til, da vi har flyttet sofaen op i gamerrummet, men når alt er færdigt, så får vi en lækker stue. Hvis jeg altså for min vilje.


Yves Rocher er altså en af mine akilleshæle når der skal shoppes, for jeg elsker at købe deres produkter og især deres mærke Tradition de Hammam, som er med arganolie og generelt bare er fantastiske! Derudover hører deres Monoi de Tahiti bare sommeren til - duften er indbegrebet af sommer og sol! Dem har min mor altid sværget til i deres olier, så det skal bare være en fast del af min sommer, for ellers kan det ikke være rigtig sommer! Basta!


Som sædvanligt med Yves Rocher får man gaver med, og denne gang var det en køletaske (den bøtterne står på - crappy billede, I know!) og et sæt bøtter. Så der er da lagt op til en picnic eller grillaften i det fri! Deres gaver plejer at være af sølle kvalitet, men jeg gemmer disse bøtter, og bruger dem så længe de ikke bliver skæve og trælse.
Der var også et armbånd med, men det var simpelthen gyseligt, så jeg klippede det i stykker og har gemt perlerne. Kan ske de kan bruges til et eller andet kreativt projekt. 


Som i kan se er jeg godt igang med hækleriet og er slet slet ikke træt af det endnu. Får ca. hæklet 3 stk om dagen, de dage jeg hækler. For det kræver altså en pause for mine øjne engang imellem. Er så sindsygt taknemmelig for at min mor gad lærer mig det og for at kæresten lader mig spendere formuer på garn. Har købt ca. 15 nøgler her de sidste par dage - ups! Har så mange planer om hvad der skal hækles og jeg bruger meget tid på at søge internettet tyndt for hækleopskrifter. Så jeg skal nok dele mine fremskridt med tæppet med jer. Det tager bare nok lidt tid. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar