fredag den 9. januar 2015

Øde ø søges!

Som min mor engang sagde til mig, i arrigskab, så egner jeg mig ikke til at være sammen med andre mennesker og burde bo for mig selv på en øde ø, hvor jeg ikke behøver at være i kontakt med nogen og jeg ikke forventes at skulle foretage mig noget. Hun gjorde det meget klart at jeg ikke kan finde ud af at have med mennesker at gøre og jeg har det bedst i eget selskab - er ikke et sekund i tvivl om at hun mente hvert et ord, og mener det selv den dag idag (dumme ..)! Jeg har i disse dage overvejet om hun ikke har ramt sømmet på hovedet med den kommentar/observation. 

Jeg beklager at jeg ikke kan skrive noget mere positivt og i skal være velkomne til at smutte, men det er nok den mest ærlige og korrekte observation af mig til dato!
Jeg ville have det glimrende alene på en ø - hvor jeg selvfølgelig får ting bragt dertil (fordi jeg er doven og ikke gider nogen ting) - uden kontakt! Så længe jeg har mine bøger, computer og film - så er jeg egentlig ok tilfreds (kommer dog til at savne stimen af tjenere der normalt varter mig op 24/7). Det kan sgu godt ske at jeg skal forsøge mig med lotto og håbe jeg vinder et giga beløb så dette kan blive en mulighed. Så ja som overskriften siger, så søger jeg en øde ø. Bare til mig, så jeg ikke kan være i vejen for andre og samfundet (og de ikke er i vejen for mit kæmpe store ego). Win win! 

(Sarkasme kan forekomme)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar