torsdag den 25. december 2014

25. December - Min juleaften og gaverne

Min juleaften var ok hyggelig. Har ikke haft det så godt, samt at min mor synes hun altid skal skabe sig og være træls - især når det er meningen det skal være hyggeligt! Maden smagte super godt og jeg er blevet et par bumser rigere grundet fortærringen af alt det lækre, så nemesis er over mig!

Gaverne er super lækre i år og jeg klager ikke! Her ser i det samlede resultat af gaveræset:



Specielt disse tre skabte glæde! Fik også et i adventsgave af kæresten den 4. Advent. :)



Som i også kan se er der en del bøger og disse to er fra søs og er en mangel i min samling, så det er dejligt!
Og så fik jeg Polar Loop uret! Yay! Så nu skal jeg igang med at ændre nogle dårlige vaner!



Goodiebox fra søs! Med lækre beautyting og jeg glæder mig til at prøve produkterne! Tak for dem!



Risalamanden fuckede min far op med alt alt for meget fløde, men det smager stadig godt det skidt, samt jeg fik mandlen og den lækre mandelgave søs havde med! Weee! :)

Alt i alt en hyggelig aften der trods alt også bød på latter - især da vi så Cirkus Nemo i tv. Fuck det var skægt!

Håber i alle har haft en god juleaften. Måske i ligesom mig bare har brug for et par dage til at komme jer over strabadserne!?





Ingen kommentarer:

Send en kommentar