onsdag den 19. november 2014

Sygdom gå væk!

Jeg er virkelig plaget af den dumme hals! Den har virkelig gjort træningen til morgen til et rent helvede! MEN jeg formåede at stå på crosstraineren i 15 min - med pauser, men uden stop. PLUS jeg cyklede 10 min bagefter - på trods af at jeg havde svært ved at få vejret! Derudover prøvede jeg lidt styrketræning... 

Så det er ikke helt fortabt og trods feber og den dumme hals, skal jeg afsted i morgen! Dog er det træls at jeg skal have enormt meget kvalme hver gang vi er færdige derinde og skal til at hjem. Har jeg sgu aldrig oplevet før, selv når formen var værst, så tænker det må være sygdom?

Det jeg kæmper mest med er psyken, der gerne vil udfordre mig meget i forhold til mit "forhold" og fortrydelse ift. min krop og hvordan jeg har forsømt mig selv i de seneste 4 år- både psykisk og fysisk. Det er ikke rart at se eller opdage - den erkendelse får mig til at knække og hyle flere gange om dagen. Især når jeg føler at der mangler støtte og forståelse fra dem der er mig nærmest... Nogle gange kunne det være "rart" at få sandheden - fremfor det folk tror jeg vil høre.

Nok med brok! I morgen har jeg en "fridag" - der skal igen trænes kl. l-o-r-t, læses og forberedes til fredagens undervisning og så skal der købes julegaver. MEN derefter så skal jeg spille Sims 4 og se noget serieafsnit! Være totalt nørd! som Lotte er det bedst! Jeg beklager forresten hvis min trænings snak er træls at læse om, men det kommer nok til at fylde en del lige i starten - bare så i er forberedt! ;)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar